Ni är helt underbara!

Nyligen hemkommen från en rask långpromenad med Alexandra och hennes fina hund Sigge runt Råstasjön. Där på slutet blev det så mörkt att vi gick runt och höll varandra i handen, ha! Vi (läs: jag) blev visst lite rädda. Hihi. Känns bra att ha fått frisk luft och kvalitetstid med en väldigt fin vän. Utgång på lördag med henne också :)

Nu ska jag hoppa in i duschen
och sen väntas möte med två andra sötnosar, nämligen Caroline och Paulina. En del av bakgrundsarbetet till den 20e skall fixas och jag skall äntligen få min varma choklad. Mums! Sen så har jag precis bokat in att gå ut och äta och gå på bio med Filippa imorgon kväll. Mys mys mys!

Från en sak till en helt annan. Mail från er läsare går minst sagt i perioder. Men även om jag inte får ett överflöd av kommentarer på bloggen, så har jag väldigt mycket mail från er läsare. Långa, djupa mail där ni förklarar hur jag har hjälpt er, inspirerat er, eller helt enkelt bara fungerar som en förebild för er. Jag blir helt varm i kroppen när jag läser mail likt dessa - och svarar alltid såfort jag läst det.

Att tjejer runt om i Sverige sätter sig ner och skriver ett helt A4 innehållande fina ord till mig känns helt ofattbart. Jag är verkligen lyckligt lottad som får ta del av så fina människors tankar och åsikter. Att kunna ge en annan tjej komplimanger och visa sin uppskattning tyder på att man är väldigt säker och stark i sig själv, något som jag beundrar stort. Jag uppskattar verkligen den privata kontakt jag får ha med så många läsare via min bloggmail.

Är det något ni funderar kring eller vill ni bara skriva av er och ha någon som läser och ger respons:

[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0