Någon som såg Eros i Globen häromdagen?

Hej på er!

Var uppe tidigt idag för att åka ut till Sollentuna och träffa min förra ridlärare Susanne och hennes häst Goliat som jag tog hand om i ett par år. Det är nämligen så att jag tillsammans med min pappa, som är författare, ska ge ut hästboken som jag har gjort tillsammans med pappa. Därmed behövs främst Susannes godkännande, då hennes häst är med på många bilder. Vi behöver även ett par till bilder som vi skulle ha tagit idag. Men Susanne fick förhinder, så vi ska ta det senare i veckan istället.

Jag har precis suttit och försökt komma på passande låtar till DJn som skall spela på vårt event Good girls go bad på Magenta på fredag. Snart börjar det nog även bli dags att börja skriva listan. Ni kommer väl? Ni mailar mig som vanligt med fullständigt namn på [email protected] om ni vill ha fritt inträde innan 23.30 om jag inte missminner.

Nu sitter jag och lyssnar på fantastiska Eros Ramazzotti som är min idol nr 1 då det kommer till musik. Längtar så till Italien! Jag gråter floder för att jag missade honom häromdagen då han hade konsert i Globen. Någon av er som var där? Var han lika fantastisk som alltid?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0