Måndag

Hej på er hörrni!..

Idag är jag ledig, vilket resulterade i att jag sov helt utmattad till tre på dagen idag. Händer något psykiskt tungt blir jag alltid så utmattad fysiskt också. Så när jag vaknade vid tre för att mobilen blinkade för sjuttioelfte gången och rummet var helt mörkt var jag säker på att klockan var runt åtta på morgonen. Det var ju inte så heller att jag var ute igår och kom hem sent.

Aja. Idag står endast ridning på schemat vilket ska bli jätteroligt som vanligt. Sedan vill mami baka lussebullar men det blir eventuellt att vi tar det imorgon istället då jag har lite mer tid på eftermiddagen/kvällen. Nu ska jag hur som helst äta lite lunch så beger jag mig till stallet om en timme.

Vi hörs lite senare! Tusen tack för stöttande kommentarer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0