Lavora a Milano

Amanda BergmanFick nyss ett mail från en agentur i Milano jag hört mycket gott om. I stora drag var detta vad som stod:

sei disponibile per l'evento del 7 novembre a Verona??
è un evento in concomitanza con la fiera cavalli a Palazzo Loggia.
dalle 18.00 alle 24.00
manda curriculum e foto a ***

Ni förstår nog det mesta som står, men dessvärre fick jag tacka nej igen eftersom jag fortfarande inte har någon möjlighet att dra ner ännu.

Sjukaste grejen hände dock i fredags som jag fick återberättat för mig idag av Ebba. Det var nämligen en kille som kom fram till mig vars pappa äger en modellagentur i Milano och det var hans arbetskollegor som kom fram till mig sist jag var där (för Abercrombie & fitch - jobbet). Först var jag väldigt skeptisk, men denne unge italienare visade sig veta mycket om flera jobb jag blivit erbjuden där nere. Jag fick hans nummer, så kanske borde jag höra av mig i ett något bättre tillstånd.. Ebba hade först pratat med honom varpå han sagt att jag borde tacka henne som tog hans samtal seriöst (hey jag hade min drinkbjudning och alla drinkar att tänka på ;P) eftersom att han tydligen hade grymma jobb att erbjuda. Nåväl. Jag säger då inget förrän jag fått mer kött på benen. Det lät dock ofattbart grymt det som Ebbsonen berättade idag om deras samtal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0