Jag är nog inte fullt frisk ändå..

Mitt uppe i en konversation med J på facebook..

Amanda: brb!

25 minuter senare..

Amanda: så!

Johan: gjordes?

Amanda: ne jag gick och gjorde sit-ups och duschade efteråt

Johan: haha du är speciell :):)
gjorde jag också idag. men på gymmet. har inte riktigt kommit dit att jag går iväg mitt i en dialog på face för att göra några sit-ups :):)

Amanda: hahahaha
"Några".. Jag gjorde faktiskt 250

Johan: haha störda jävel.

Detta händer faktiskt rätt ofta. Och jag får alltid samma reaktioner. Det är väl ett sånt här beteende som skiljer sig mellan någon som tränar punkt, och någon som faktiskt är träningsnarkoman. Om sanningen ska fram körde jag både mage, rumpa, lår & armar nu på kvällskvisten. Dagens andra träning med andra ord. Det satt fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0