I'm going blonder

Jobb 12-18. Erbjöd mig att jobba två timmar längre så att Johan kan köra sin släkting till flygplatsen. Hur som helst ska jag boka slingtid imorgon, I'm going blonder. Känner att det är dags att gå emot trenden att alla tjejer ska bli brunetter. Men denna gång ska jag inte köra på den färg jag alltid kör (eller alltid och alltid.. 1-2 gånger om året slingar jag mitt hår.. boo) Nu vill jag istället ha en kall blond färg i håret. Det passar så mycket bättre till vintern. Jag hade den färgen för ett par år sedan och minns hur förbaskat bra jag trivdes i den. Så innan mitt födelsedagsfirande nästa helg ska mitt hår vara fab! Back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0