Gårdagen!

Drrrr, hej tjejer och killar!

Ojoj vilken kväll.. Slut som artist någon? Cuz I am. Trots att jag är en tjej som är mycket bra på att finna drama i mitt liv, brukar jag inte låta det ske då jag är ute. Men igår blev det både tårar, tjaffs och drama. Men jag och Alexandra hade trots allt riktigt, riktigt kul. Jag kanske går in på vad som skedde i ett senare inlägg.. Skulle tippa på att jag behöver skriva av mig.

Hur som helst mår jag inte bra idag. Men upp måste jag. Skall hjälpa min elev med matten, så det är bara att gnugga knölarna och sätta igång.





Vi var hur som helst en sväng på Soap bar igår med Fredrik. Därefter Magenta, Ambassadeur och White room.. Sen pratade jag mitt upp i allt med Alexander, killen jag dejtade intensivt i 8 månader, som jag inte pratat med på jag vet inte hur många veckor. Men som sagt, kanske tar jag det som skedde senare, kanske inte.. Vi hörs hur som sen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men duu.. nu vill vi ju höra, hihi.

2009-11-15 @ 14:54:02
Postat av: Anonym

Han alexander du dejta, han är väl tillsammans med hon Linda Söder nu?

2009-11-15 @ 19:48:13
Postat av: Anonym

anonym så du menar att han dejtar amanda i 8 intensiva månader, för att bli tsm med linda efter 3 veckor? sen ligegr han ju med jenny och ett par andra nu under tiden så det är nog inte that serious ;)

2009-11-15 @ 20:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0