Fixar med listan inför morgondagen på MAGENTA!

Sitter nu igen med listan inför imorgon. Det är faktiskt mer jobb än man tror med det där. Men nu är jag riktigt nöjd med mitt bidrag. Dock är det ju långt ifrån klart ännu. De allra flesta OSAr i sista sekund imorgon. Så ni har fortfarande natten och förmiddagen imorgon på er. Jag har fått ett tiotal mail från er läsare bara idag som OSAt. Hur kul är inte det? Glöm inte att hälsa imorgon bara så får ni en drinkbiljett :)

En lustig sak som jag tänkte ta upp nu när det är så pass många som hört av sig angående lista, är att ett flertal kommenterat att de inte trodde att jag skulle svara så trevligt och gulligt som jag har gjort på deras mail. Blir faktiskt lite ledsen när jag hör det. Ger jag en bild av mig att vara en otrevlig människa? Det hoppas jag verkligen inte. Jag får ofta höra att jag ibland ser sur ut ute från läsare. Men jag är verkligen jättesnäll och har skrivit till varenda läsare som mailat idag att det ska bli jättekul att de kommer. Och det tycker jag verkligen helhjärtat. Så inga sådana dumheter nu som att jag inte skulle vara trevlig. Till så fina människor som många av er verkar vara finns det ingen anledning för mig att vara otrevlig :) Jag är snarare en väldigt kramgo, kärleksfull och gulligull-människa.

Annars så har jag lite klädångest inför morgondagen. Alla inbjudna tjejer ska ju ha på sig den lilla svarta (inget måste, men det vore trevligt om så många som möjligt kunde ha det) och jag vill så gärna ha min födelsedagsklänning igen. Jag kommer inte hinna köpa någon ny och jag har tröttnat så (!) på mina andra svarta klänningar. Dock känns det som att jag hade denna klänning alldeles nyligen vilket inte alls är kul heller. Och jag vet by the way att ni vill veta var den kommer ifrån.. Jag känner mig löjlig när jag vägrar svara öppet på bloggen, men för en gångs skull vill jag faktiskt inte att alla ska springa omkring i likadana klänningar. Det känns som att man alltid får stå ut med åtminstone en person ute som har ett likadant plagg som en själv. Nu är denna köpt i en ovanlig butik, så det är väl därför jag inte sett någon som har en likadan, och vill gärna ha det så. Förutom Carro då som har en väldigt snarlik.. hihi. 

 



 


Kommentarer
Postat av: JF

Nice dress!

2009-11-20 @ 17:18:11
URL: http://jacquelinefeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0