Fantastiska presenter!

Ledsen för dålig uppdatering såhär på kvällskvisten. Kvällen startade med en mysig fika med en väldigt mysig vän Felicia. Vi tog en varm choklad (finally!) på Ett litet hak. Denna söta tjej hade med sig lite försenade födelsedagspresenter till mig samt ett väldigt fint skrivet kort. Jag skall ta bilderna på de otroligt fina presenterna imorgon så får ni se. Men ett armband och ett par rosettörhängen i guld och kristaller. Jag vet inte vad mer jag ska säga än att jag faktiskt blev riktigt rörd.

Efter fikan blev jag upphämtad av brodern min Sebastian samt mami. Vi åkte och hyrde Änglar och Demoner -  uppföljaren till Da vinci-koden. En film som utspelar sig i Rom, närmare bestämt Vatikanen. Man får följa sökandet efter uråldriga ledtrådar under en färd genom Rom i jakten på fyra kardinaler som kidnappats av det hemliga brödrarskapet Illuminati. Riktigt spännande film!

Nu ska jag ta upp en kommentar här i bloggen innan läggdags som faktiskt upprörde mig riktigt ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0