En modellscout kom precis in i butiken..

Ser man på. Kanske ska jag köra med high heels på jobbet fler gånger. En kille var inne i butiken för andra gången nu, första gången gick han bara runt och tittade lite för mycket på mig, men denna gång kom han fram och presenterade sig och nämnde då att han är modellscout. Han lämnade sitt kort och sa att vi skulle höras via mail om jag var intresserad. Det var för en större agentur så kanske ska jag höra av mig trots allt.. Kan ni gissa vilken?

Nåja, hur som helst är det alltid trevligt med lite smicker såhär en onsdagseftermiddag. Det tackar jag för :)

Kommentarer
Postat av: JULIA

Vad roligt, har du jobbat som det innan ?=)

2009-11-25 @ 19:54:45
URL: http://julialinnea.bubbleroom.se
Postat av: Anonym

mikas elite stockholmsgruppen? vilken var det?

2009-11-25 @ 21:31:55
Postat av: Piia

Mikas kanske? :)

2009-11-26 @ 09:27:02
URL: http://meleth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0