Tack Felicia!

Tog ju lite bilder igår i samband med födelsedagsfikan med gulliga Felicia. Osminkad och härlig, därav blygheten på bilderna, hi! Sedan så har jag bilder på de fantastiska presenter som jag fick av denna fina tjej. Rosettörhängen i guld samt det kända "humanity-armbandet" som många kändisar i Hollywood använder, sen går en stor del av pengarna till välgörenhet. Båda från NK, mitt i prick blev det Felicia. Tusen tack igen!

  




Dessa är så mycket jag det går att bli. Rosettörhängen i guld och swarovski-kristaller.


Armandet görs inte riktigt rättvisa på bilden. Men det är i rosa läder och det står en massa fina budskap på. Så lindar man det liksom några varv runt handleden. Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0