Posing with my new phone!

Hej babes! Ska alldeles strax sova. Har kommit in i någon period där jag har jättesvårt för att somna på nätterna. Det kom i samband med att jag vaccinerat mig, hjälp ?! Hur som helst sitter jag just nu och lägger in en massa kontakter i min nya mobil. Alla kunde nämligen inte kopieras = ett himla onödigt jobb blev det. Nåväl. Här får ni bilder på skönheten. Ni får stå ut med mitt osminkade ansikte.



 

Yes, det rosa flickrummet har jag kvar. Den lilla flickan inom mig trivs bäst så :)


Kommentarer
Postat av: sofia

hej :) kan du inte lägga upp lite om hur du äter och så? kram

2009-11-11 @ 09:05:24
Postat av: ida

är det e71 ? :)

2009-11-11 @ 20:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0