Dejten med min tandläkare..

Kul med så positiv respons på förra inlägget. Visserligen blev det rätt liten respons här på bloggen, men som bloggerska får man ju även kommentarer utanför själva bloggen. Det värmer minst lika mycket!

Hur som helst, jag har då mått bättre.. Ligger och smsar med Alexandra som även hon fått dessa hemska biverkningar av vaccinet. Feber och yrsel. Rena rama influensasymptom. Jag är helt däckad, och har så varit precis hela dagen. Men enligt de kunniga inom ämnet ska det försvinna efter någon dag, så vi får hoppas att det stämmer.

Angående lagningen av mitt hål tidigare idag så var det rena barnleken. Oj, vad folk har hållit på och skrämt upp mig i onödan alltså. Min råsnygga tandläkare insisterade absolut på att jag skulle köra på bedövning. När han står där med sprutan i min mun frågar jag efter ett tag om han inte ska spruta in bedövningen. Då svarar han att han precis är klar, varpå jag säger att han måste sprutat vid sidan om för jag kände inte ens ett litet stick. Men med ens kände jag hur halva ansiktet svullnade upp, så på något konstigt vänster hade bedövningen kommit in i alla fall.

Själva borrandet sen kändes överhuvudtaget inte. Det jag istället låg och funderade på var vilken fruktansvärd dejt jag fick gå igenom med min snygge karl till tandläkare. Då tänker ni Men dejt? Ett tandläkarbesök kan du väl ändå inte kalla för dejt?! Enligt wikipedia innebär dejting att människor träffas för att se hur bra de "matchar", dvs hur bra de passar ihop. För att göra det får man hitta på någon aktivitet tillsammans. Jag och Dani bestämde oss helt enkelt för att ses över lite hål-lagning, och det gick onekligen bra för vi ska ses den 9e december 14.05 igen.

Kommentarer
Postat av: emma

men wikipedia är ingen tillförlitlig källa, visste du inte det?!

2009-11-05 @ 22:53:03
Postat av: Anonym

haha men come oooon emma, ta ett skämt?

2009-11-06 @ 11:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0