Dags för tandläkarbesök :(

Hej hopp!

Kvällen igår var supertrevlig hos Paulina. När jag lägger upp bilderna om ett par timmar får ni bildbevis på det :) När vi rörde oss in mot city och närmare bestämt Laroy hade vi dock inte lika kul. Det var rätt tomt där, milt sagt. Jag åkte nog hem efter fem minuter. Tjejerna drog vidare till Village. Eftersom jag ska till tandläkaren om en timme, eller det är då jag ligger där i den hemska stolen, så kände jag att jag behövde sova hyffsat tidigt igår. Om jag fortfarande har ont i armen? SOM F*N! Och Paulina, NEJ jag är ingen *hopp* pussy.

Jag tog en massa bilder igår som jag lägger upp när jag kommer hem igen. Det blir nog en himla massa updates idag eftersom jag måste vila hela dagen med min dunderbedövning som jag ska få, blää!

Laroy igår, bild lånad från Stureplan.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0