Dags för möte!

Hej alla sockertoppar!

Jag gick och lade mig vid halv tio igår. Mådde som skrivet i föregående inlägg inte alls bra efter vaccinsprutan. Men idag känns det bättre, vågar dock inte ropa hej än. Nu börjar ju helgen, vilket innebär att vi ska fira en artonåring som fyller 19! Yey!

Idag ska jag leta födelsedagsklänning, städa här hemma till imorgon och på söndag samt framför allt gå på ett till möte. Riktigt roligt att gå på möten ang. fester, events och dylikt. Det är så långt ifrån vad jag kommer att hålla på med i framtiden som det bara går, att jag får passa på att njuta lite av det nu.

Allt är som vanligt jättehemligt, men går det här igenom så kommer ni såklart få reda på allt. Angående Cafét blev det av flera anledningar struligt och de ville att vi skulle köra Collage onsdagar med Kenza istället. Det är tanken i alla fall.

Sen så har vi TJEJKONTORET på Magenta som tanken är att jag ska vara med och köra. Dock är premiärkvällen ikväll, vilken jag tyvärr inte kan närvara på då jag bara skall vara hemma och vila upp mig inför morgondagen. Men nästa gång så!

Nu ska jag göra mig iordning, men vi hörs lite senare som vanligt. Stor puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0