Stretcha aldrig kall

 

Godmorgon!

Nu börjar vår omtalade projektperiod i skolan ett par veckor framöver. Endast en morgon och en eftermiddag under den här tiden (för redovisning och opponering) kommer jag behöva vara i skolan. Så nu blir det enbart plugg hemifrån, skönt skönt! Planer för dagen är för omväxlingsskull (;P) plugg och därefter ska jag nog ner och rida senare idag. Sedan får vi se.. är så sugen på en liten utgång ikväll nu när jag inte har skola imorgon. Men det är ju den stora Handelsfesten imorgon och sedan kommer helgen så en hemmakväll skulle nog kroppen må bra av. Just ja.. Nu kör vi en liten edit här. Jag har deadline på en stor analys ikväll, som jag visserligen är klar med (framförhållning!) men slipa på den kommer jag nog vilja göra in i det sista. Då var det avklarat.

På bilden ovan till vänster kan ni se tjejernas säkra kort för att stajla. Alla har vi våra olika ess i ärmen, right? ;) Skämt åsido, men av någon anledning fick jag och Rebecca för oss att stretcha lite sådär smidigt på tisdagsnatten. Jag tror att grabbarna uttalat sig om något i stil med att vi inte skulle klara det.. Ni vet det typiska. Hoppas att min balettlärare ser det här så blir hon säkert stolt. Att kallstretcha på en perrong med alkohol i blodet.. Tur att jag inte sträckte mig.

Kommentarer
Postat av: sara

skitsnygg jacka! är beroende av leopard just nu, så fort man ser leopard stannar jag upp ! haha

kika gärna in på bloggen !

2009-05-07 @ 15:50:54
URL: http://saramagdaleena.blogg.se/
Postat av: gingerjennifer'

hej snyggo:) vart är din jacka från?:)

2009-05-07 @ 18:14:56
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0