Jag har tappat min röst!

Godmorgon mina prinsar och prinsessor!

Vet ni vad som har hänt mig idag? Jag har tappat min röst! Jag gick upp för ett tag sedan och har inte pratat med någon eftersom ingen var hemma. Jag var med andra ord inte medveten om mitt tragiska tillstånd förrän Alexander ringde och rösten gick upp i falsett de få gånger jag kunde få fram något hörbart överhuvudtaget.

Det olyckliga i allt detta är att jag vaknade imorse - utan feber, utan halsont, utan en rosslig hals som gör att man inte kan andas normalt och framför allt utan en dunkande huvudvärk. Sen ringde Alex och det första jag fick var ett hånskratt och någon som härmade någon (läs: mig) som lät som en stucken gris. Och jag som ska opponera mot en tjejs 100-poängsprojekt imorgon. Tror ni att någon kommer kunna ta mig seriöst med den här obefintliga rösten? Eller ännu viktigare, tror ni att någon överhuvudtaget kommer att höra vad jag har att säga? Inte som läget är just nu..

Nu ska jag dricka en kopp varmt te och hoppas att det blir bättre. Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0