Brun och fin



Då var man hemma igen brun och fräsch.. och iskall. Efter solariet gick jag och satte mig i Vasaparken med Caroline och vi uppdaterade varandra som vanligt om vad som sker.. och inte sker. Jättemysigt att träffa min solstråle men satan vad kallt det var. Jag höll på att frysa fossingarna av mig och efter ett tag promenerade vi hem till henne.  

Nu springer jag runt hemma i små kläder trots att jag fortfarande fryser som en .. jag vet inte vad. Men jag tränar samtidigt på danserna som vi ska köra igenom på träningen ikväll så jag blir nog varm snart. Just nu övar jag på stolsdansen vi ska köra.

Efter träningen vid niotiden ska jag göra mig iordning och åka direkt till Vapiano för middag med Therese. Vi delar nog på en flaska vin så att vi blir lite runda och goa inför Handelsfesten senare. Jag tar säkert med mig kameran också så får ni se lite bilder från kvällen inatt eller imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0