Om att dansa med feber

Hello bloggen!

Kul med så mycket nya läsare igen. Välkomna välkomna, hoppas att ni stannar :)

Det visade sig att det inte var någon hit att bli sjuk efter en utekväll som avslutades vid halv sex imorse. Trots att jag vaknade med feber på 38 grader, som snart dessutom blev lite högre än så, var det mitt "eget fel" enligt mina föräldrar eftersom jag sovit så lite och druckit alkohol när jag var lite småkrasslig. Till och med jag som alltid tränar fastän jag är sjuk kände att det nog skulle vara läge att stanna hemma från dagens dansrep. Men efter otaliga utskällningar och befallningar från mina, idag känslokalla, föräldrar fick jag bita i det sura äpplet - ta tjuren vid hornen, ja you name it, och sätta på mig danskläderna och träna på som vanligt. Trots att ögonen var matta och kallsvetten så påtaglig att tjejerna i dansgruppen sa att jag varken såg eller kändes särskilt kry gav jag verkligen allt och det kändes så bra efteråt att jag var helt säker på att dansträningen gjort mig frisk. Men två sekunder senare kom jag på att det förmodligen bara var värktabletterna som börjat värka. Det blir en hemmakväll.



Kommentarer
Postat av: Anonym

http://gossipeverything.blogspot.com/

2009-05-10 @ 01:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0