Partysessan

Hello babes, kom precis hem från studentfesten på Handelshögskolan som faktiskt var riktigt trevlig. Först ikväll hade jag en grym dansträning med Kühlers där jag njöt så mycket av att dansa och showa för de andra dansgrupperna så jag ville aldrig sluta. Därefter begav jag mig till Vapiano och Therese. Efter ett par timmar begav vi oss mot Handels där det till en början var rätt tomt men snart fylldes det på med rätt partyglada människor i den fina festlokalen. Efter att jag önskat min favorit och klassikern Your love som snabbt spelades var jag taggad till tusen. Hur som helst blev det lite vin och en Fisherman shot som snälla Fredrik bjöd på. Det behövdes inte mer för att lilla jag skulle bli på g! :)

Jag är fortfarande supertaggad och på världens partyhumör så det blir svårt att somna inatt alltså. Men imorgon är det fredag och vi vet alla vad det innebär. Efter en omfattande och lång shoppingdag på stan ska jag festa som aldrig förr. Den ni!

Såhär har jag sett ut ikväll:
 



 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vilken fin topp du har! Får man fråga vart du köpt den och hur mkt den kostade? Hoppas den finns kvar i butik! :-)

2009-05-08 @ 03:34:46
Postat av: Beundraren

OJOJOJ! Wow! vilken tjej.

Jag skulle verkligen göra vad som helst för dig. Skulle vi mötas på stan och du skulle säga "på knä och kyss mina skor" skulle mina knän slå i asfalten innan du hunnit avslulta meningen.



Tycker bara du är så fantastisk!



2009-05-08 @ 09:21:13
Postat av: anna eklöf

Hej!:)

Alltså snälla jag ber dig att berätta vart ditt ljusrosa dior läppglance är ifrån skulle verkligen vilja köpt mig ett till idag men vill ha det så fort som möjligt?

Snälla!

Mvh

2009-05-08 @ 10:57:56
URL: http://annaek.se
Postat av: Anna

skitsnyggt!

2009-05-08 @ 13:28:14
Postat av: Sofia

vilka fina bilder!

vilken mobil har du?

2009-05-08 @ 16:02:38
Postat av: anna eklöf

alltså jag ber dig verkligen att svara skulle betyda mkt.

2009-05-08 @ 17:44:04
URL: http://annaek.se
Postat av: anonym

diorläppglans finns på NK

2009-05-09 @ 10:43:11
Postat av: Cathërine

men.. vad nonchigt att du inte svarar Anna E. Läser du ens kommentarerna du får !?

2009-05-09 @ 15:33:27
Postat av: Anonym

vart har du köpt dina skor?

2009-05-09 @ 16:41:47
Postat av: Mandy

Anna eklöfs bror skrev till mig på facebook angående läppstiftet så jag har redan svarat där. :P



Skorna fick jag i artonårspresent av min tjejkompis Saga. Vet inte var de är ifrån.



Toppen är köpt i Milano när jag var där någon av alla gånger och hälsade på mitt ex.

2009-05-09 @ 17:45:52
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0