Ledig idag!

Idag är jag ledig vilket innebär långhelg fram till måndag. Kan inte bli bättre!

Kvällen igår inkluderade vindruvor, Bert och närhet. Var hemma vid halv två och tog en välförtjänt sovmorgon idag. Jag har varit kluven sedan jag vaknade om jag ska våga mig upp på hästryggen idag eller inte. Men extra nojig blir jag ju i och med att jag endast har fyra skoldagar kvar och därefter väntar den största dagen i mitt liv - nämligen min student. Och det finns liksom inte att jag ska vara sjuk då!

Utgång är planerad med Carro ikväll, även pratat lite med Sofia och tjejerna. Det känns verkligen som om alla ska ut ikväll och även om det inte är det bästa för mig funderar jag på att skita i hostan och förkylningen och således slå klackarna i taket ikväll i alla fall. Men mer om det senare.

Nu väntar en god lunch på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0