Utgång eller inte utgång?

Det är frågan.

Det blir inget med Carro ikväll i alla fall. Men jag ska hur som helst vänta och se vad Sofia känner för när hon ringer. Alla jag har pratat med avråder mig starkt från att gå ut eftersom att det är så kort tid kvar tills studenten och det vore dumt att riskera att inte hinna bli helt frisk. Det enda som är kvar nu är trots allt en förjävlig hosta men mycket mer än så är det faktiskt inte. Hur som helst ska jag köra 100% nyktert om jag går ut. Det vore dock roligt att gå ut ikväll eftersom alla ska ut och det är inte många onsdagar jag har kunnat gå ut (läs: en halv) Men då vill jag i alla fall ha med mig någon av mina tjejer så vi får se hur det blir.



La dreamteam ;)

Kommentarer
Postat av: Ebba g

Den där bilden är helt underbart fin på er två (;

2009-05-23 @ 01:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0