Spontanresor från White room

Sitter och jobbar för fullt med min hemtenta i general science B. Jag tycker att det är så fult av lärarna att lägga stora examinationer samma vecka som jag tar studenten. Jag övar även på mitt danssolo som jag ska ha i Dans A på tisdag. Det är betydligt roligare. Lite jobbigt dock eftersom jag fortfarande är så sjuk.. När ska skiten gå över egentligen?

Pratade med Alex nyss som kommit hem från sin Thailandsvisit, (en kille jag dejtat till och från tills han halvt flyttade till thailand under ett halvår så flera av er har garanterat läst om honom i bloggen), som berättade att hans kompisar drog en spontanresa helt utan packning till Aiya Napa inatt. De tog en taxi från White room direkt till Arlanda. Snacka om sköna grabbar! Alex var rätt nära på att åka med men hade väl tagit sitt förnuft tillfånga antar jag. Skönt att sitta där utan packning när alkoholen börjar försvinna ur kroppen. Hur som helst, man lever bara en gång. Jag fullkomligt älskar spontana människor!


Grabbarna - Alex är pojkspolingen nummer 2 från vänster, vårt håll sett.


Den jäveln slog mig rätt hårt i bränna..


Här är by the way två bilder på en del av mina skor.. Yes, I'm addicted :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför jobbar du inte oftare än vad du verkar göra? Förstår att du har mycket annat att göra, men beror det på det eller är ni helt enkelt väldigt många som jobbar där och "slåss" om tiderna?

2009-05-24 @ 20:02:20
Postat av: Mandy

Du svarar på din egen fråga själv. Jag har knappt haft tid att sova så ett jobb har det inte funnits tid för. Vi är faktiskt inte så många anställda så de ringde mig ett tag fleeera gånger i veckan och ville att jag skulle jobba, men de vet att jag har satt och sätter skolan i första rum. Nu efter studenten ska jag dock jobba mer :)

2009-05-24 @ 20:34:46
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Michelle

Lovely!

2009-05-24 @ 22:19:32
URL: http://cocoelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur pass stor del av din skosamling är det bilderna visar? :)



En annan alex inte den "senaste" från bandet roland?

Hur träffades ni då? alltså "thailand-spontan-alex"? :P

2009-05-25 @ 00:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0