Sjungom studentens lyckliga dag!

 Okej okej okej... nu har nervositeten inga som helst gränser. Jag känner mig redan nu som världens lyckligaste och hoppar omkring i lägenheten samtidigt som jag sjunger sjungom studenten som jag nu självklart kan texten på!


AAAAAAAH jag är så glaaaaaaaaaaaaaaaaad så ni förstår inte! Eller jo, jag tror att ni förstår faktiskt! Något som är extra roligt är att alla som är bjudna hem till mig imorgon nästan är lika glada och taggade som jag är. Helt underbart. Dagen kommer utan tvekan att vara det bästa jag någonsin varit med om.

Att få tillbringa den med de jag tycker om mest av allt känns helt underbart också. Nu ska jag försöka fokusera på den franska manikyren som jag lägger på mina naglar. Himla svårt att fokusera ska jag säga er.. Ett glas rött har jag också vid min sida så att jag ska kunna somna ikväll. Det är bra för att varva ner, ha!

Sjung om studentens lyckliga dag,
låtom oss fröjdas i ungdomens vår!
Än klappar hjärtan med friska slag,
och den ljusnande framtid är vår.
Inga stormar än,
i våra sinnen bo,
hoppet är vår vän,
vi dess löften tro,
när vi knyta förbund i den lund,
där de härliga lagrarna gro,
där de härliga lagrarna gro!


Kommentarer
Postat av: anna

har bara en fråga till och skulle önska at du svarade på den så fort som möjligt!

hur ofta du tränar din mage och vad du gör för att träna den hoppas att du kan hjälpa mig med detta=)?

2009-05-28 @ 23:18:41
Postat av: Anonym

grattis till studenten :D :D

2009-05-29 @ 15:56:56
URL: http://alexiaofsweden.blogg.se/
Postat av: Malin G

Grattis till studenten!! :D Har följt din blogg i ett par år nu och måste säga att du är värd att vara fri från skolan nu, att du orkar kämpa så hårt! Ha en superbra dag!! KRAM

2009-05-29 @ 19:49:27
Postat av: ebba g

FÖR AMANDA HAR TAGIT STUDEENTEN FÖR ATT AMANDA HAR TAGIT STUDEENTEN FÖR ATT MANDA HAR TAGIT STUDEE EEEEEENTEEEEEEN! FÖR FAAN VA HON E BRAA! WOOHOOOOOOO!



Inge mer VRG! INGE MER VRG!! WOOHOOOO!! ;D

2009-05-30 @ 00:55:46
Postat av: Markus

Topmodelz 'use your love' kom preziz på här.... jag kom bara o tänka på dig faktiskt hahaha.. grattis amanda! puss!

2009-05-30 @ 03:33:49
URL: http://www.markusp.se
Postat av: Frida

GRATTIS!!! :) Hoppas du fick en toppen dag, såg ett flak från VRG odenplan igår, har för mig att det var där du gick? Kram!

2009-05-30 @ 10:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0