Sjuklingens dagbok

Jag har inte blivit piggare än och inte friskare för den delen heller. Febern har stigit men förkylningen känns lite bättre. Varför ska sjukdom alltid komma så förbaskat olägligt? Egentligen har jag baletträning just nu men eftersom jag ändå inte skulle kunna vara med stannade jag hemma här i sängen. Träningen som börjar 18.20 måste jag emellertid delta på eftersom det är rep inför föreställningarna nästa helg. Stora elevshowen på Vasateatern med Lasse Kühlers dansskola. Visst kommer ni och kollar?

Annars då.. jag har en killing träningsvärk i midja och mage sen gårdagens dubbelpass. Trodde inte alls att jag skulle få någon träningsvärk eftersom vi inte har någon styrka eller liknande under träningarna nu inför showen utan bara matar koreografi och kör igenom den. Men tydligen blir det rätt bra träning i alla fall, eller det vet jag ju faktiskt att det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0