Sjuk

Godmorgon!

Ahhh jag är så arg.
 Gick och lade mig vid tio, halv elva igårkväll med förhoppning om att jag skulle må bättre när jag vaknade idag. För det första sov jag jättedåligt på grund av den höga febern, onda halsen och dunkande huvudvärken och för det andra vaknade jag klockan åtta imorse och kunde omöjligt sova vidare. Febern är nu 38.5 grader och jag mår förjävligt rent ut sagt. Det värsta är att jag har det viktigaste dansrepet ever idag och jag måste verkligen vara där och träna själv. Därmed kommer det garanterat dröja innan jag blir frisk och på fredag är det min studentbal. Måtte jag bli frisk tills dess..

Inte kan jag vila här hemma heller utan nu måste jag krypa upp från sängen och sätta mig och råplugga matte. Matte nationella på fredag och mvg är det enda alternativet. Nej, nu får jag inte vara så bitter. Vi hörs när jag känner mig lite piggare. Puss så länge!


Kommentarer
Postat av: Sofia

vilken mobil har du?

2009-05-10 @ 16:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0