Shoppingångest

Hej på er alla turturduvor!

Jag berättar om gårdagen i nästa inlägg och så berättar jag om gårdagen på dagen nu. Allt för att kompensera gårdagens obefintliga uppdatering en aning. Hur som helst åt jag lunch på Ciao ciao med Sebastian och pappa. Därefter åkte jag och mötte Therese för lite akutshopping inför helgens utgångar samt balklänning. Jag hittade en balklänning som faktiskt satt som en dröm. Åh vad jag längtar tills ni får se mig i den! :)

Hur som helst blev det lite mer shopping än bara balklänningen. Närmare bestämt tre klänningar som är precis likadana bara att de är i olika färger. Så går det när man inte kan bestämma sig för vilken färg som är finast - då får man ta alla tre. Inte riktigt vad jag räknat med kanske.. Sedan så köpte jag även den fina toppen jag har på mig nedan.




Kommentarer
Postat av: Anonym

jätteläcker topp!:D åh, kan inte bärga mig fören jag får se klänningarna!:D kjolar och klänningar är ju det femenimaste, sötaste och sexigaste en flicka kan bära!:D puss på dig mandy!<3

2009-05-09 @ 17:39:48
Postat av: Anonym

Var kommer det ifrån? Har letat efter ett sånt! :O

2009-05-10 @ 14:40:12
Postat av: Anonym

ditt hår har vuxit så mkt! skitfint, hade inte du kort hår för inte sådär jätte längesen? växer ju som ogräs!

2009-05-10 @ 16:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0