Mysdag!

Nu har jag vaknat till och bestämt att det ska bli en riktig mysdag och myskväll för min del idag. Jag ska gå omkring i min rosa mjukisdress och duntofflorna hela dagen och ha ett stort glas vatten bredvid mig hela tiden (bästa skönhetstipset jag kan ge, finns inget som gör hyn så fin som att dricka mängder av vatten). Sedan ska jag se till att äta en alldeles utsökt både lunch och middag. Sedan ska jag ligga i min sköna säng hela dagen och finslipa på min svenskanalys och ha på skön musik i bakgrunden och en fruktsallad vid sidan om.

Förresten! Gissa vem som hittade världens sötaste studentklänning igår? Åh jag är så lättad och så glad! Klänningen satt så himla bra och trots att jag var osminkad och hade smutsigt hår när jag provade den så lyste klänningen upp hela mig. Och det är fan inte ofta det händer. Man ska aldrig prova kläder när man känner sig ful för då ser allt fult ut på också. Men inte med denna skönhet. Den är helt perfekt! Nu har jag bara skorna kvar... och balklänningen.. och fixa naglar och fransar... och köpa en liten gullig väska.. ja listan kan göras lång. Men vilodag var det ja, nu släpper jag det där för en dag.

Kommentarer
Postat av: anna eklöf

hallå alltså snälla skriv upp exakt vad ditt rosa läppglance heter, jag ber dig verkligen!

orkar inte mejla om det eftersom att jag vill köpa det nu innan fredag:)

hoppas att du kan hjälpa mig med detta!

mvh

2009-05-06 @ 15:33:34
Postat av: Emelie

Vad söt du var i uppsatt hår. Mer sånt :)

2009-05-06 @ 16:38:04
URL: http://finest.se/emelieb
Postat av: NATHALIE

Titta hit!



Har just nu startat en frågestund, som har obestämt datum när den slutar. Så fråga på, svarar på allt! :)

2009-05-06 @ 18:53:08
URL: http://nathaliito.blogg.se.
Postat av: M



Åh kan du inte lägga upp en bild på klänningen?

Förresten vart kommer de vita klackarna ifrån som du hade på mösspåtagningen?



Kram!

2009-05-07 @ 21:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0