Mina favoriter bortsett från Sveriges La voix

Riktigt dansvänliga låtar som jag ska dansa och träna till såfort jag blir frisk. Den undre låten; Finlands bidrag, har man ju hört en massa gånger redan på bästa radiokanalen 107.5. Men jag måste säga att Rumäniens bidrag här högst upp bara blir bättre och bättre för varje gång jag hör den. Refrängen är grym! Vilken var er favorit förutom Sverige? Givetvis måste man vara patriotisk i dessa tävlingar, även om man mot förmodan ogillar Malena och hennes låt.

 


Kommentarer
Postat av: Sandra Ajax

Jag gillade Norge och Estland :)

2009-05-17 @ 16:58:47
URL: http://sandraajax.se
Postat av: SHEER BLONDES

Hej :)

vi har startat en ny hemsida där vi testar produkter, ger tips, betyg osv, för både tjejer och killar.



Du får supergärna ta en titt & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar!



/Alicia Eriksson

Tessie Hagström

Viktor Piepenburg

Andreas Käll

André Persson

2009-05-17 @ 18:05:51
URL: http://sheerblondes.se
Postat av: anna

norge,grekland,azerbaijan och turkiets var bääst!

2009-05-17 @ 20:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0