Medan andra sover dansar jag som aldrig förr!!

Dansar för fullt här hemma. Har en bit kvar men i samband med det tycks kreativiteten ha svikit mig. Jag kan omöjligt komma på hur jag ska få med golvkontakten i min koreografi! Allt går så snabbt så det är praktiskt taget omöjligt att ta sig ner på golvet - och att det ska se snyggt ut är bara att totalglömma!

Gaah, jag vet någon som kommer få hålla på med detta halva natten... Men det är det väl värt antar jag.



På fredag smäller det, kan knappt förstå att det är sant.. Äntligen!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Miu

kan du inte lägga in ett klipp när du dansar?

du pratar mycket om det men visar inget

2009-05-25 @ 23:48:07
Postat av: Felicia

Vilken söt bild! :)

2009-05-26 @ 09:25:51
URL: http://fsvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0