Lyckad opponering idag

Hej mina söta!

Opponeringen imorse gick jättebra, bortsett från min überhesa röst som försvann lite för varje ord jag sa. Men jag är nöjd med mina åsikter jag förde fram under opponeringen och nu efter en lunch med pappa ska jag ta en powernap och därefter förbereda min redovisning som jag skall hålla imorgon. Det kommer att bli en väldigt personlig prägel på den, vilket förhoppningsvis blir jättebra och uppskattat.

Nu ska jag ta en powernap och drömma om sommaren.





Fick lite bilder av pappa idag som han tog med sin kamera innan studentbalen. Jag fullkomligt älskar de bilderna. De ser nästan lite redigerade ut. Men jag antar att en bra kamera får fram det där lilla extra!

Kommentarer
Postat av: © A N N A » Design, foto, tävlingar!

En bra kamera gör ingenting. visst en systemkamera är väl bättre än en klump från 1800 talet. men det är mannen/kvinnan bakom kameran som styr hur kortet blir att se ut ;)

2009-05-18 @ 19:04:33
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: Anonym

Instämmer med inlägget ovan. Brukar säga att det inte finns några kameror som "tar bra bilder" utan det handlar om vem som tar bilden. =)

Det "redigerade" du menar är nog det korta skärpedjupet, dvs. att du är i fokus och bakgrunden är suddig. Fin effekt!

2009-05-19 @ 00:06:57
URL: http://www.markusp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0