Lista tagen från söta Jing!

Vad ska du göra ikväll?
Dansa för allt vad jag är värd; danssolo imorgon ju!

Är du kär?
Ja.

Hur tidigt stiger du upp?
Är det skola brukar det vara runt sju.

Vem/vilka vet mest om dig? 
Helt klart mamma.

Gillar du att slåss?
Nej, för jag är alltid den svagaste.

Har du utländska föräldrar? 
Nix.

Var har du ont? 
Ingenstans

Är du bra på att måla?
Nej, det skulle jag inte vilja påstå. Lite kuriosa är att min farmor var konstnär. Men den talangen nådde onekligen inte mig.

Vem kramade du senast?
Det var nog Pärlerosen.

Vad längtar du till?
STUDENTEN!!! (Sorry Jing, det svaret var jag tvungen att kopiera rakt av..)

Vad heter dina husdjur? 
Skalman, världens sötaste lilla sköldpadda.



När gick du upp idag?
Halv elva... som skrivet tidigare :@

Diamanter eller pärlor?
Omöjligt att välja.

Senaste filmen du såg på bio
Slumdog millionaire

Favorit-TV- program?
Sex and the city

Vad åt du till frukost?
Åt ingen, blev lunch direkt lite senare :)

Din favoritmat?
Italienskt

Vilken mat gillar du inte?
Det är en del, kräsen till max är jag dessvärre.

Vilken är din favorit-CD för tillfället?
80-tal, bästa dansmusiken!

Vilka mänskliga karaktärsdrag blir du irriterad på?
Att vi svenskar präglas av jantelagen i sådan hög grad att det känns som en omöjlighet att den någonsin kommer att slopas. Att älska sig själv  och vara stolt över sina framgångar är inte acceptabelt i dagens Sverige.

Vilka är dina favoritkläder?
Kan omöjligt skriva något annat än skor här antar jag..

Om du fick åka vart du ville på semester?
Australien är väldigt lockande i dagsläget.

Var vill du dra dig tillbaka?
Där det är tryggt.

Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

Några spännande nyheter att berätta för oss?
Det kommer.. det kommer :)

Vad ville du bli när du var liten?
Vetrinär

Har du sett någon bli inlindad i toalettpapper?
Haha, jag har blivit det! De jävlarna utnyttjade min svaghet..

Favoritrestaurant?
En i Milano jag tyvärr inte minns namnet på. Mitt ex tog mig dit bland annat..

Favoritblommor?
Blomman som har det fina namnet Linnéa vilket även är mitt mellannamn.

Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Nathalie Schuterman

Senaste personen du delade en middag med?
Mina föräldrar

Vad lyssnar du till just nu?
Ruslanas Wild dances som jag skall dansa till imorgon.

Vilka är ditt favoritpar skor?
Okej, den där frågan är inte rättvis. Kan omöjligt välja.

Fest eller slacking?
Fest!

Borde man röka på pubar?
Nej.

Har du ngr trummor?

Haha nej, det vore kul att se mig bakom ett par trummor.

Tittar du mkt på tv?
Nej, knappt inte alls faktiskt.

Har du varit med i lokaltidningen?
Japp.

Vad gör du när du inte kan sova?
Envis jävel är jag så jag ligger där med en mun som ser ut som ett upp-och-ner-vänt U och ger mig inte förrän jag somnar av ren utmattning.

Vad gör du om ett år?
Är på franska rivieran, läser franska och lever livet innan det är dags för fem år på Handelshögskolan.

Brukar du läsa horoskop, isf brukar de stämma?
Jag har slutat med det då jag alltid tycker att det stämmer in på mig. Det är läskigt.

Vad är det för färg på byxorna du har på dig?

Vita, har mina små student 09 shorts på mig.

Vad åt du senast?
Dextro energy för att bli pigg!

Choklad eller vanilj?
Vanilj

Vad har du för färg på tandborsten?
Rosa såklart!

 

Kommentarer
Postat av: bella

ääärrliiigttt du har lovat att videoblogga, det är dags!!!!! :D:D

2009-05-25 @ 23:09:01
Postat av: Anonym

HÅLLER MED!!! KOM IGEN NU!

2009-05-26 @ 01:38:21
Postat av: emma

ja, videoblogg vill vi se! :D

2009-05-27 @ 21:50:37
Postat av: martina

Jag vill se en outfit-bild med STUDENT 09-shortsen! :)

2009-05-27 @ 23:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0