Köpa studentklänning!

Hej hej alla fina!

Superhärligt väder idag. Jag har precis tagit en dusch och ska nu snabbt äta lite frukost på balkongen i solen innan det är dags att bege mig utåt i det fina vädret. På schemat idag står i stort sett allt som har med studenten att göra. Har jag tur skall både studentklänning samt balklänning inhandlas. Jag har ingen aning om var jag kan hitta dessa skönheter men förhoppningsvis hittar jag någon pärla någonstans. Sedan skall jag titta på studentpresenter som jag önskar mig av familj, släkt och vänner.

Förutom det ska det givetvis solas på någon mysig uteservering. Frågan är bara vad man ska ha på sig. Jag som älskar bara ben är alltid en liten pussy när det kommer till sådant precis i början. Det känns alltid lika avklätt i slutet av varje vår då man börjar slänga bort strumpbyxor/byxor för att istället köra barbent. Men det är ack så underbart och fint!

Jag tar med mig kameran idag så hoppas jag att ni får en massa bilder senare :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

så kul med bilder från dina dagar!!!=)

2009-05-02 @ 18:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0