Konsten att somna

Hej!

Det är så mycket som måste fixas inför min student i dagsläget att jag varken hinner eller har någon vidare lust att blogga. Men det hoppas jag att ni har överseende med.

Igår var jag med Alexander hela dagen. Vi skulle egentligen hitta skor till min student men eftersom det regnade och var så tråkigt väder bestämde vi oss för att gå på bio eller hyra film istället, och det blev det sistnämnda. Alex gjorde det som vanligt jättemysigt med filtar och god fruktsallad. Vi hyrde Twilight men såg dessvärre inte hela filmen. Har hört att det är en grym film så jag får se till att se den utan en man skedandes bakom en. Det blir helt enkelt inte så mycket filmtittande då :) Hur som helst var det en jättemysig dag med Pärlerosen. Högsta graden av mys är att somna i en stor famn och bli överöst med pussar av någon man tycker om.

Jag är för övrigt stolt över mig själv att jag stannat hemma både fredag och lördag kväll denna helg. Igår somnade jag redan vid åtta, vaknade halv tio och bestämde mig för att sova för natten. Men efter att jag borstat tänderna och fixat diverse saker var jag superpigg. Men envis som jag är skulle jag verkligen somna tidigt, vilket resulterade i att jag låg och vred och vände på mig till klockan elva. Då ringde min älskling Anna så jag pratade med henne istället. Sedan tänkte jag att jag skulle ge sovandet ett nytt försök - och det gjorde jag, men utan framgång. Jag fick helt enkelt pallra mig upp från sängen och kunde sedan inte sova förrän vid två inatt. Jag som skulle lägga mig übertidigt, attans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0