Johan Petrés event på Undici

Godkväll mina kära!

Ganska nyligen hemkommen från ett event på Undici som Johan Petré höll i. Jag var där med älskade Caroline och det var riktigt trevligt. Vi pratade om att dra vidare ut till laroys grillning, men jag kände faktiskt mer för att följa med och hämta mina släktingar som kom hit från Göteborg ikväll och skall bo hos oss. Dessutom vill jag inte riskera att bli sjukare. Jag är ju alltså fortfarande inte helt frisk än..

Dock är jag så uppe i varv att jag först var säker på att jag aldrig skulle lyckas somna dessa två nätter som är kvar tills mitt livs största dag. Men idag fick jag den bästa effekten jag kunde få då jag drack ett några glas vin där borta. Jag blev nämligen, för ovanlighetens skull, jättetrött och seg av vinet. Det händer sällan men var perfekt just idag eftersom jag ska gå och lägga mig väldigt snart.



Visst är håret ljust och fint? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0