Jag just nu - i dansens värld | PT sökes!!!

Höfter, svank, rumpa och hår.. det är vad som kännetecknar min dans. Och att allt går fruktansvärt snabbt också. Men bli inte oroliga, jag är fullt medveten om att min tränare ska se dansen. Allt är inlagt ytterst professionellt :)



Gissa vem som är gladaste tjejen nu när hon (idag!!!) börjat träna igen? Ojojoj vad det kommer att tränas nu. Mer än någonsin kan jag lova! Träningsschema ska läggas upp och hör och häpna är jag sugen på gym, simning och lite andra träningsformer än de jag är van vid. Nu när skolan är slut kan träningsnarkomanen göra det hon är ämnad för att göra, finally! Som lite omväxling för all dans, jogging, et cetera vill jag alltså prova på lite annat. Nu finns det ju tid hur som helst. Först och främst ska jag hitta en PT som ska vara stor, stark och fullkomligt galen. Han ska få mig att få blodsmak i munnen och träna till sista blodsdroppen. Jakten får börja direkt efter studenten..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det mamma som fotat dig eller har du lagt kameran på tid medans du poosade? ;) haha!

2009-05-28 @ 14:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0