Halo



Så himla skön låt att lyssna på!.. Perfekt stretchlåt dessutom, ha! För övrigt pluggar jag på här hemma, lyssnar på skön musik likt låten ovan, skriver med bästa älsklingarna på msn och har precis pratat med Filippa i telefonen. Skönt med så harmoniska kvällar. Det behövs verkligen. Det är skönt att isolera alla tankar genom att sysselsätta sig med en massa olika saker samtidigt, som nödvändigtvis inte behöver vara av fysisk ansträngning alla gånger. Då lurar man hjärnan och vips har tiden gått så snabbt att det inte längre är någon vits att tänka på det förflutna. Känslan av att vara stark är verkligen det bästa som finns.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm lustigt.. du har "gillat" en status där nån alexandra skriver att beyonce är tjock och ful, men du sitter samtidigt och lyssnar på hennes låtar? HA dubbeklmoral

2009-05-04 @ 23:11:52
Postat av: Mandy

snygg blogg :D

2009-05-04 @ 23:37:42
URL: http://amandarieem.blogg.se/new
Postat av: Mandy

Anonym: Du menar alltså att jag har dubbelmoral för att jag gillar någons musik som jag samtidigt tycker är tjock? Jag kan räkna upp tio sångerskor jag lyssnar på jämt men som jag skulle kunna säga är både överviktiga och fula. När jag lyssnar på musik skiter jag fullkomligt i hur sångerskan ifråga ser ut. Det är musiken som ska tillfredsställa min smak - inte det yttre. Det är nog du som får ta dig en funderare på vad dubbelmoral betyder :)

2009-05-05 @ 00:00:05
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Mila

Tycker du att Beyonce är tjock alltså?

2009-05-05 @ 07:17:03
Postat av: jossie

vad har du för ideal då..?

2009-05-05 @ 09:34:49
Postat av: Mandy

Jssie: Ganska extrema skulle jag tro :)

2009-05-05 @ 09:39:39
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: D

Om du i fortsättningen ska se dig själv som en förebild kanske du ska tänka lite på ditt ideal. Vi är många här ute med kurvor som beyonce men samtidigt respekterar vi och uppskattar din blogg. Men för mig personligen blev det en vändning när du påstår att hon är tjock. Har du sett en tjock människa? (tveksam om du publicerar detta inlägg men jag hoppas du läser det själv)

2009-05-05 @ 10:06:06
Postat av: Anonym

Men gud man märker att de e en del tjocka människor som tar åt sig här. Beyonce är TJOCK i verkligheten!! Vill man inte bli kallas tjock så träna o ät nyttigt! de e skitsnack att man bara har anlag för att vara överviktig, man är tjock för att man är slapp o äter skräp. Tats it. Så tar ni åt er så träääääna istället för att sitta o klaga!

2009-05-05 @ 10:13:56
Postat av: Anna

Beyoncé är inte tjock! hon är hälsosam och kurvig. Hur kan du tycka att hon är tjock??? Jag är själv inte tjock, utan mer tvärtom, men jag tycker ändå inte hon är tjock, skulle hellre vilja se ut som henne och vara kurvig!

2009-05-05 @ 11:31:55
Postat av: Anonym

hur kan du påstå att beyoncé är ful? hon är jättevacker. luktar lite avundsjuka.

2009-05-05 @ 11:35:10
Postat av: Ebba

Jag tycker inte heller att Beyonce är tjock men helt seriöst flickor. Amanda kan ha en av de mest vältränade kroppar jag har sett. Av vilken anledning skulle hon vara avundsjuk på någon som faktiskt har en del fett på kroppen?

2009-05-05 @ 11:51:03
Postat av: r

Alla tycker inte om nigresstjejer........

2009-05-05 @ 11:52:04
Postat av: Anna

Var det inte du som tyckte att tjejer skulle stötta varandra och inte klanka ner? Tycker inte riktigt du håller på det när du säger att någon är tjock och ful.. Kanske inte superkul för de tjejer som är större än beyonce att höra en sån sak. Varför inte bara hålla det inom sig i stället? Eller du mår kanske bra av att säga att hon är tjock? Bra i så fall.

2009-05-05 @ 12:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0