Gyllene tider

 
 
 
 
 



Tänkte först lägga upp en av mina favoritlåtar, men ja då slutar det såhär.. Jag kunde omöjligt välja endast en, men till slut fick jag lägga band på mig själv. Här är några av deras bästa låtar. Men det finns såklart mååånga fler.. När alla vännerna gått hem är ju för övrigt så fin att jag bara vill krypa upp i en stor kärleksfull famn med en massa filtar under en stjärnklar himmel en sommarnatt och låta tiden stanna för en stund.

Ni vet vid det här laget hur svag jag är för Gyllene tider. Under sommarhalvåret är det kort och gott det enda jag lyssnar på. Det finns inget som är mer sommar, student och frihet än det bandet. Jag har säkert ett tiotal låtar som alla är mina favoriter där man kan texterna i sömnen och låtarna går aldrig ur tiden. Ni kan ju tänka er vad som kommer spelas övervägande på mitt flak. Hur som helst, lyssna och njut för det gör jag!



Vilken är er favritlåt med Gyllene tider/Per Gessle?

Kommentarer
Postat av: Anonym

gå och fiska eller sommartider! men älskar alla deras låtar!

2009-05-06 @ 21:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0