Grattis älskade mami på födelsedagen!

Sitter och läser igenom ett arbete om Japan som jag ska opponera mot imorgon. Sedan på tisdag ska tjejen vars arbete jag läser nu opponera mot mitt arbete. Det vill säga, jag sätter ribban för hur hårt hon kommer gå på mig och mitt arbete. Hade varit betydligt skönare om det var tvärtom..

Hur som helst ska jag och min ännu obefintliga röst åka mot NK för att köpa present till världens finaste och bästa mamma för att hon fyller år idag. Jag ska köpa en longchamp väska till henne tänkte jag. Har sett en riktigt fin som hon kommer att bli överlycklig för. För er släktingar som läser och undrar vad hon fått av den övriga familjen ska jag delge er det här. Av pappa fick hon en shoppingrunda som de hade tidigare idag och av Joakim fick hon konsertbiljetter och av Sebastian fick hon ett ganska saftigt presentkort på Sturehof. Väldigt bra presenter om jag får säga det själv. Det är hon värd min älskade lilla mamsi!

 
Jag vet inte vad ni tycker men visst syns det att jag är sjuk i mina utmattade och livlösa ögon och uppsvullna ansikte..

Kommentarer
Postat av: Kram

Mandy pandy : VART I ALLSIN DAR införskaffade du din bedårande purse du bar på balen? :D love it!

jag e som du, pärlälskare. ´hur mycke pengar la du ut för den?!?!

2009-05-17 @ 20:04:37
Postat av: Anonym

du är alltid fin fast du är sjuk!:) puss

2009-05-17 @ 22:47:24
Postat av: Mandy

Kram: Visst är den söt! Mamma köpte den till mig, och den kommer från butiken Elize (stavning?) i Sturegallerian. :)



Anonym: Vad gullig du är, tack! :)

2009-05-17 @ 23:01:28
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0