Godnatt!

Nu ska den lilla sjukligen äntligen försöka sova. Det blir nog svårt med tanke på att det enda jag har gjort idag har varit just att sova. Men å andra sidan är kroppen fortfarande helt utmattad så det ska nog gå bra. Staging på Vasateatern imorgon och I really have to be there! Hoppas att vi inte ska dansa något.. I så fall är jag körd med min 40gradiga feber. Men staging handlar ju mer om att kolla vilka byxor man ska in och ut i, exakt var man ska stå på scen, hur ljuset ska ligga i de olika numrena et cetera.



Godnatt på er mina kära läsare.

Kommentarer
Postat av: Cathërine

Inte så smart att leva det liv du gör. Stanna hemma helt och hållet i några dagar så blir du frisk - men att springa runt med 40 gradig feber är ju bara ett sätt att göra det värre. Man behöver ju inte vara på topp jämt, eller hur?



Krya på dig!

2009-05-12 @ 12:05:48
Postat av: Anna

Hej amanda! beundrar dig stort ska du veta!

och jag måste bara fråga var den svarta toppen kommer ifrån som du har i inläggen nedan? Så jävla snygg!

2009-05-12 @ 13:06:40
Postat av: Anonym

kan inte du göra ett inlägg om dina hårprodukter? =)

2009-05-12 @ 16:55:33
Postat av: Anonym

jag va också så sjuk, med alla dessa symptomer du har, men det varar bara i en vecka ;) du blir nog frisk till helgen ;)

2009-05-12 @ 18:41:57
Postat av: Jessica

Fin blogg :)

2009-05-12 @ 19:14:48
URL: http://jessiib.blogg.se/
Postat av: Hanna de Ron

Hoppas min prinsessa blr frisk snart!Kom hem nyss älskling, känns sent att ringa med tanke på att du är sjukis, så vi hörs imorgon <3 Krya på dig! <3<3<3

2009-05-12 @ 21:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0