Det blev en utgång med tjejerna

Det blev utgång igår!.. Myket folk ute, minst sagt på Laroy där vi började kvällen. Men kul hade vi, tjejerna och jag. Dock har jag förlorat lite hår på vägen. När vi senare satt på uteserveringen på White room så kommer helt plötsligt ett äckligt tuggummi farandes i luften och landar i mitt hår. Jag blev så frustrerad att jag bara slet allt vad jag orkade och fick bort hårtussen med det äckliga tuggummit. Senare så hände ungefär samma incident fast då var det Alexander som var i farten. Denna gång fick vi skära bort en bit av håret. Lugn Amanda, det är bara några hårstrån. Pyttsan! Karln hade av en femtedel av mitt hår kändes det som.

Amanda Bergman, Sofia Rundström & Isabella Gillström

Jag, Fia och Bella på Laroy igår :)

Kommentarer
Postat av: simone

söt du är :)

2009-05-21 @ 15:53:55
URL: http://siimonekarlsson.blogg.se/
Postat av: F

fia med måste jag säga!

2009-05-21 @ 18:31:23
Postat av: Emelie

Fin outfit gumman! :)

2009-05-22 @ 10:20:13
URL: http://finest.se/emelieb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0