Dans dans dans

Haha, ja vad ska jag säga? Såhär slutar det ofta när dansglädjen tar tag om mig likt ett järngrepp. Hoppsa hit och dit istället för att köra igenom den koreografi jag har lärt mig. Men men, det är så det ska vara. Det finns ju inget roligare man kan göra än att dansa. Frågan är varför koreografen till min dansgrupps danser inte bestämt något av stegen nedan till showen. Det skulle ju blivit världens succé! Hehe.. Nej men hur som helst ska vi faktiskt dansa med stolar och det blir alltid lite av en kinky känsla när dans och stolar är i samma situation. Höjdrädd som jag är är jag fortfarande livrädd för att jag kommer att ramla ner från stolen eftersom vi ska dansa i höga klackar.. på en scen inför hundratals människor..

 
wiiie :)

Apropå uppvisning och att göra bort sig har jag en gång i mitt liv (av alla miljoner gånger jag dansat på scen) gjort bort mig så att jag fortfarande blir alldeles röd i ansiktet när jag tänker på det. Det är utan tvekan bland det värsta jag varit med om. Påminn mig om att jag måste berätta vid något tillfälle om vad som hände. Det vill ni inte missa :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta vad som hände :)

2009-05-07 @ 21:38:01
Postat av: Anonym

svanka lite mer.....snälla..

2009-05-08 @ 00:22:27
Postat av: Anonym

SÅ. JÄVLA. HET

2009-05-08 @ 02:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0