Bilder från dagen :)

Hej på er!

Åh vilken härlig dag jag har haft! Trots att jag varken hittade studentklänning eller balklänning har dagen varit jättelyckad. Å andra sidan gav jag inte letandet efter klänning speciellt lång tid eftersom jag bara ville ut i solen. Hur som helst har jag haft en underbar dag med min ena storebror och mamma. Härligt med lite kvalitétstid ed Sebastian. Det behöver vi :)

Vi har i alla fall åkt runt i caben och lyssnat på bra musik och solat. Sedan satte vi oss och åt lunch på en jättemysig uteservering vid Norrmälarstrand och därefter tog vi en sväng ut på Djurgårn och hälsade på CG och grabbarna.

En heldag i solen är då aldrig fel. Nu ska jag försöka få lite plugg gjort för ikväll är det dags för utgång med Fia och två andra tjejer. Sedan ska vi möta upp lite andra ute. Det blir nog en bra kväll, men mer om det senare.

 



 










Kommentarer
Postat av: Sanna

Härliga bilder.

2009-05-02 @ 19:10:09
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Anna

övningskör eller körkort? =)

2009-05-03 @ 22:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0