Back to the age of 12!

Haha, nu ska jag berätta en liten hemlighet för er. När jag är ensam lyssnar jag alltid på jättetöntiga låtar som alltid gör mig glad som en liten flicka och jag tror genast att jag är 12 igen.

Ett exempel är Jimmy Jansson. Inte nog med Amanda-låten där han sjunger om Amanda så blir jag alldeles sprallig när jag lyssnar på Som sommaren. Räkna med att det här inlägget kommer att tas bort as soon as (för övrigt vet vi Sex and the city-lovers hur mycket vi hatar det uttrycket under tiden Carrie dejtar Aleksandr) jag får mitt förnuft tillbaka.

Amanda-låten kan ni som heter Amanda lyssna på tycker jag. Hur löjligt det än må låta känner man sig lite speciell :)


Men denna låt bara måste ni alla lyssna på. Man blir ju så glad när denna lilla pojkspoling sjunger!



Kommentarer
Postat av: elin

Haha, han var min idol när han var med i fame factory, men jag gillar honom fortfarande :D Har alla skivor ;)

2009-05-18 @ 20:00:22
Postat av: Jennifer

Hej, måste bara fråga vart dina fina solglasögon kommer ifrån? (: Brunaktiga, och rätt stora.. du hade dom t ex när du åkte cab! Måste-ha. Maila mig gärna så är chansen stor att jag får svaret på frågan! / Jennifer ([email protected])

2009-05-19 @ 01:50:08
URL: http://www.jfr.webb.se
Postat av: Anonym

Måste säga att din klädstil är lite tacky ibland alltså.. Ser ut som scala kläder alltihop. Du som har så fint ansikte borde ha lite mer classy stil. Skulle vara skit snyggt på dig!

2009-05-19 @ 16:03:36
Postat av: elin

ehhh.. amanda om någon har en sjukt cool stil som verkligen är unik. Varför tror du att alla vill veta var hon köper sina kläder jämt och ständgt?



we love you mandy!

2009-05-19 @ 16:16:44
Postat av: Anonym

elin: Ja de e klart, alla som frågar är ju likadanna. Lite fjortis stil sådär. skit snyggt.

2009-05-20 @ 16:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0