"Amanda, du är typ min lillasysters idol"

Innan jag sätter igång ordentligt med förberedelserna inför min redovisning imorgon måste jag bara berätta om en rolig sak som hänt tre gånger nu under loppet av en vecka. Det är nämligen grabbar som hör av sig till mig på facebook; idag var det en killkompis och innan har det varit bekanta alternativt några jag faktiskt inte riktigt vet vilka det är. En kille hörde av sig för några dagar sedan och ville veta vilket läppstift jag använder ty hans lillasyster så gärna vill veta det. Och idag hörde min killkompis av sig precis och skrev något i stil med: herregud Amanda, du är typ min systers idol. Och då är det min blogg man syftar på. Därefter följer ofta en fråga i stil med: Tycker du inte att det är obehagligt?

Och vet ni.. det gör jag verkligen inte. Jag tycker bara att det är hur smickrande som helst och det är underbart att små prinsessor ser mig som sin idol. Detta kommer att leda till ett Sverige med naturligt vackra, vältränade tjejer som tar skolan seriöst och festar likt ingen annan på helgerna! Hur bra är inte det? ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

narcissist

2009-05-19 @ 00:19:47
Postat av: Anonym

ja verkligen.

2009-05-19 @ 15:26:04
Postat av: Louise

exakt..

2009-05-22 @ 16:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0