What a wonderful morning!


Laroy

Godmorgon mina kära läsare!

Jag som förmodligen är den mest morgontrötta människa i min bekantskapskrets blev alldeles pigg av att vakna av strålande sol som lyste upp hela lägenheten. Tänk vad lite sol kan göra. Förstår inte de som får vårdepressioner. Det är ju nu livet börjar - i samband med att temperaturen successivt höjs och antalet soltimmar blir fler. Inte nog med det kan man ha så fruktansvärt snygga outfits (och skor!).

Idag är det en kort dag i skolan. Det blir nog en lunch med pappa då jag har slutat och därefter råplugg som gäller, idag igen. Sedan ska jag, som många av er vet, rida. Vad som sker senare får vi se, men jag blir inte förvånad om det slutar med plugg. Jag har ett prov på fredag som jag pluggar till för er som undrar.

Vi hörs när jag kommer hem igen!



Magenta - Jag och Jesper :)

Kommentarer
Postat av: A

skönt att ha dig tillbaka, jag har saknat dig :)

2009-03-18 @ 14:05:47
Postat av: Anonym

var har du köpt ditt linne? :)

2009-03-18 @ 16:04:15
Postat av: Mandy

A: Och jag har saknat er!



Anonym: HM :)

2009-03-18 @ 17:56:19
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0