Watching the stars

Godmorgon godmorgon!..

Låg uppe ett bra tag inatt och läste ur Brott och straff. Trots det känner jag mig rätt pigg idag. Sitter och lyssnar på en så fin låt att jag får rysningar i hela kroppen. Lyssnade alltid på denna förr, har även bloggat om den förut om jag inte minns fel, och jag tror nog att jag fått något av ett återfall nu. När jag hör denna får man bara ett lyckorus i hela kroppen och vill krama om någon länge och väl :) Perfekt låt att starta dagen med!

Nåväl idag har jag mycket att göra. Plugg givetvis - en massa på den fronten som vanligt. Sedan är det Alexanders stora dag idag så jag ska träffa honom senare. Får se till att han får världens bästa firande även idag. :)



Lyssna och njut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0