Bilder från 50-årsfesten!

Hej på er mina fina läsare!

Riktigt roligt med så många frågor till frågestunden i inlägget nedan. Jag kommer att göra så att ni får fram till onsdag på er att fortsätta ställa frågor. Detta av den enkla anledningen att jag inte kommer ha tid att svara på frågorna förrän på onsdag och därmed vet jag med erfarenhet att läsare kommer att fortsätta ställa frågor fram till dess att jag börjar svara på dem. Som det ser ut nu, med de frågor ni har skrivit hittills, kommer jag att svara på alla frågor. Alltså ingen censur.

Göteborgsresan då. Festen var så lyckad den bara kunde bli och med det kommer jag att låta bilderna tala för sig själva. Över hundra bilder togs, men här får ni i alla fall ett smakprov.

 
Outfiten






Jag och födelsedagsbarnet :)


Jag och mami






Pinglorna!


Jag och pappa


<3




Männen i mitt liv


Älsklingskusinen Hannah befinner sig i Australien med sin pojkvän. Här skickar hon en hälsning till sin mamma :)

 
 
  

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad fina ni var! :)

2009-03-31 @ 07:13:17
URL: http://finest.se/emelieb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0