I'll never let you know

Hej mina älsklingar!

Är allt bra med er? Själv kom jag nyss hem från en långlunch och lite annat med Therese. Nu sitter jag och svarar på läsarmail från er, pratar med min prinsessa och lyssnar på den absolut bästa låten just nu, som ni kan lyssna på nedan. Man blir riktigt glad och taggad av den :) För övrigt är det ingen höjdardag idag, milt sagt, men hur skulle det se ut om alla dagar var en dans på rosor? För att bli av med den negativa energin ska jag gå ut och springa om ett litet tag och sedan är det en rolig dansträning ikväll, så senare ikväll är jag nog på lite bättre humör igen.


Gårdagens mysoutfit :)



 



På med de snyggaste underkläderna ni har tjejer och dansa runt i lägenheten till den bästa låten just nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

DEAM vilka snygga byxor!!!!!!! va har du för outfit idag då?=) <3<3<3<3<3<3

2009-03-24 @ 17:30:16
Postat av: Anna

haha mina jeans-leggins sitter verkligen inte sådär bra som dina gör på dej! riktigt snyggt :D!

have a nice day !

2009-03-25 @ 14:36:00
URL: http://annaliinnea.blogg.se/
Postat av: Sandra

bra låt, vad heter den nu igen? :)

2009-03-25 @ 22:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0