28 mars

Halvligger i soffan och skriver på min projektrapport med ett stort glas vatten vid min sida. Jobbigast är det alltid att komma igång och sedan brukar det flyta på rätt bra. Känner att jag behöver komma ner til stallet och rida ett riktigt hårt ridpass så att hjärnan och kroppen vaknar till. Det är så mycket lättare att fokusera när man har rört på sig. En av de bästa sakerna med ridningen, förutom att det enligt mig är bland det mest fantastiska man kan göra, är att det inte finns någon tid över för att tänka på annat. Själva ridningen och hästen behöver all uppmärksamhet och det fungerar lite som terapi att lämna alla andra tankar, och problem om sådana finns, för en timme.

28 mars ska jag förresten ner till göteborg då min otroliga moster fyller 50 år. Det kommer att komma hur mycket folk som helst, tal skall hållas, liveband skall spela och champagnen ska flöda och jag kommer att träffa vänner, bekanta och släktingar som jag inte har träffat på länge. Ett stort födelsedagsfirande med snygga ungdomar, lekande barn och firande vuxna kan inte bli annat än grymt.

Kommentarer
Postat av: Klara

Snälla svara på mina kommentarer på den väldigt fina bilden några inlägg under :)

2009-03-11 @ 15:36:18
Postat av: Anonym

Söötblogg ;)

2009-03-11 @ 19:08:45
URL: http://josefinthyren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0